{Inspirace} Balení dárků

2 comments
 
Vypadá to, že všichni kromě mě se už pustili do balení dárků. Tyhle koláže jsem začala připravovat pár dní zpátky, ale než jsem se dostala k jejich dodělání, objevily se všude na blozích tipy na balení vánočních dárků tak doufám, že vám další inspirace nebude vadit. A když už si s tím na ostatních blozích daly holky tu práci, byla by škoda nepodívat se i k nim takže přidávám pár odkazů, na několik z nich které mě zaujaly:
Já se určitě letos při balení dárků nechám inspirovat, a pokud by vás to zajímalo můžu vám pak něco nafotit. Mám připravenou stříbrnou sutžku se zlatými hvězdami a balící papír v béžové barvě, tak jsem sama  zvědavá, jak to dopadne. Asi nejvíc mě letos zaujalo balení dárků do jednobarevného papíru a různé barevné odzoby navrch jako např. látková stuha. Uvidíme jestli se do něčeho podobného pustím, protože co jsem se zatím dívala nikde jsem nenašla jednobarevný balicí papír, zvláštní. Jestli se vám bude chtít můžete mi napsat nějaké další tipy nebo přidat odkazy.

Pěkný zbytek neděle.

2 komentáře:

  1. Wow! To je nadhera! Roztham vsechny darky( kyere uz mam zabalene) a zabalim je nejak takto;) Mrkni na nas blog❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.