{fotky} Vánoční atmosféra u nás

5 comments
S koncem prosince se nezadržitelně blíží konec Vánoc a já se už teď nemůžu dočkat těch příštích. Přidávám proto pár posledních fotek s vánoční tematikou, které se mi naschromáždily ve foťáku v průběhu Vánoc a myslím, že v příštích dnech se na blogu budu věnovat běžným tématům, i když se mi po těch vánočních, pravda, bude trošku stýtkat. Proto budu ráda, když mi třeba do komentářů dáte vědět, co by jste tu na blogu rádi viděli, co vás baví nebo naopak co mám úplně vynechat. Za každý jeden názor budu ráda.
Mějte pěkný víkend.

5 komentářů:

  1. Taky se nemohu dočkat příštích Vánoc. Mám strašně ráda tu atmosféru, sejdeme se celá rodina a užíváme si ten klid, který většinou nastane až při večeři. Chci se zeptat. Nejsi náhodou z Chotěboře nebo jeho okolí?
    http://theycallmen.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Natálko :) ano jsem z okolí Chotěboře, jsem ráda, že taky konečně vidím na blogu někoho z mého okolí ;)

      Vymazat
    2. O Tvém blogu už vím dlouho, také jsem už nějaký ten pátek tvým pravidelným čtenářem, ale až dneska (nevím, proč tak dlouho) jsem se zeptala, zda jsi tady od nás :) Také jsem moc ráda, že blogy sleduje, či dokonce i píše někdo z okolí :)

      Vymazat
  2. mate velmi pekne ozdoby!
    Inak ak by ta zaujimalo ake su podla mna top vyrobky 2012 najdes ich tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.