{Seznam přání} Milý ježíšku....

3 comments
....letos jsem byla straaaašně moc hodná, a tak bych pod stromečkem ráda našla některou z těchto věcí:

1. Tvářenku Maybelline New York Affinitone v odstínu 57 Peach, abych si mohla malovat červené tváře jako Marfuša Nastěnka.

2. Paletku očních stínů Luxe Glamorous Roses od Avonu, četla jsem o ní u Mii na blogu a zalíbila se mi.

3.  Dermacol Caviar Long Stay Make-up 7 & Corrector, vyzkoušela jsem ho od ségry a od té doby po něm prahnu.

4. Punčochy s imitací podvazků nebo bílé nadkolenky anebo jiné podobné na jaro se budou hodit, v Calzedonii jich mají spoustu, prohlédnout si je můžete tady.

A co by jste letos pod stromečkem rádi našli vy?

3 komentáře:

  1. tak asi jako každá baba budu spokojená s jakoukoli kosmetikou :) ten make-up co máš na wish listu vidím poprvé a docela se mi líbí, nechceš na něj udělat recenzi ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě když ho dostanu k vánocům a když ne tak si ho potom koupím sama a recenzi udělám :)

      Vymazat
  2. Moc hezké věci si přeješ!:) Ty punčochy by mi také nevadilo dostat:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.