{Dárky} Co mi přinesl ježíšek

1 comment
Mám ráda příspěvky, ve kterých ukazujete, co jste dostali k Vánocům, i když vím, že někomu se nelíbí, protože mu připadají příliš materiální. Já se ale podívám ráda, a tak vám také jen krátce ukážu, co jsem letos našla pod stromečkem. Vpravo nahoře vidíte paletku očních stínů Luxe od Avonu, které jsem si přála, vlevo tvářenku Maybelline a make-up, na který jedna z vás chtěla recenzi (tak se k tomu snad brzy dostanu). Dole naušničky a další paletku očních stínů Alverde. Ještě jsem dostala pár dalších drobností, které jsem ale nefotila a nějaké oblečení, které vám snad ukážu až v outfitu. Největším dárkem pro mě bylo, když jsem viděla, že mají radost ti, které jsem obdarovala a krásná atmosféra celého večera. Doufám, že jste si včerejší večer a vůbec celé Vánoce užili stejně jako já.

Krásné Vánoce!

1 komentář:

  1. pekne:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Stefanel limecek:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.