Giveaway s Fa - ukončena

10 comments
Ve spolupráci s Fa jsem si pro vás připravila giveaway. Věřím, že tělové mléko, sprchový gel a dva deodoranty se budou hodit každému. Pravidla jsou následující:

  • Být pravideným čtenářem tohoto blogu (modré tlačítko v pravém sloupci "Připojte se k tomuto webu")
  • Zanechat komentář pod tímto příspěvkem společně s vaším e-mailem, na který vás budu moci v případě výhry kontaktovat (každý, kdo bude soutěž sdílet na svém blogu může zanechat komentáře dva a mít tak větší šanci na výhru)
  • A držet si pěsti :)
Soutěžit můžete až do 13.10.2013
monikanova66@gmail.com

10 komentářů:

  1. Přihlásila bych se, ale bohužel nemám google účet, abych moha kliknout na modrou ikonku :(

    OdpovědětVymazat
  2. stala jsem se pravidelným čtenáářem :))) a mám zájem vyhrát :)

    můj mail v případě výhry: nelly.e@seznam.cz

    Zúčastni se i u mě giveaway se značkou Essence:

    http://journaloftwins.blogspot.cz/2013/09/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji jako ilonkastrejcova
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sledujem ako Zuzana Stanko
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko, jsem pravidelným čtenářem a chci vyhrát :) zasloužím si to za to, že jsem dělala dřepy podle jednoho tvýho článku. Byla to dřina. Udělala jsem jich celkem patnáct :D Ale i snaha se cenní :D

    OdpovědětVymazat
  7. kabelka je krasna:)

    PS: Zapoj se do souteze o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  8. spletla sem si clanek o jedno vyse:D sryy :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.