{recenze} L'Oreal Color Infaillible

6 comments
Jak jsem zjistila tyhle úžasně pigmentované stíny od Lorealu nejsou na blozích žádnou novinkou. Mě v regálu zaujaly především krásným designem a barvičkami. Nikde se mi bohužel nepodařilo najít v kolika odstínech by měly být k dostání, ale určitě jich nebude méně, jak osm. Já sama jsem si vybrala dva odstíny. Jak můžete vidět na obrázcích odstín 005 Purple Obsession a 031 Innocent Turquoise. Balení je podle mě velmi povedené takové jednoduché, ale přesto působí luxusním dojmem. Obzvláště  oceňuji černou "pokličku", která stín chrání před vysycháním (položí se na stín ještě před samotným zašroubováním). Konzistence je taková spíše máslová, ne jako klasické stíny, které práší, ačkoli při nešikovném nanášení se vám může stát, že je budete mít  "popadané" všude okolo očí. Určitě nejsou na každodení používání, pokud ráno nechcete strávit v koupelně zbytečně moc času. Oba dva odstíny obsahují jemné třpytky, což dělá, pro mě, stíny ještě mnohem krásnější. Cena se pohybuje kolem 170 Kč a výše, ale pokud je zastihnete v akci můžete je ukořistit i za 100-150 Kč. Výdrž ještě nemůžu úplně posoudit, protože jsem je zatím používala velmi málo v kombinaci s jinými, ale od namalování (brzy odpoledne) vydržely až do večerního odličování bez slévání se do linek nebo vyblednutí. Podle mě jednoznačně stojí za povšimnutí a jsem s nimi spokojená. Nákup dalších odstínů neplánuji, protože přece jen bude chvíli trvat než je vypoužívám (balení má 3,5 g), ale pokud bych našla nějakou pěknou barvičku mezi posledními kusy ve slevě asi bych o koupi uvažovala. Ještě bych dodala, že modrý stín jsem použila v posledním líčícím příspěvku zde, a zároveň jsem odtajnila druhou barvičku, kterou jsem slibovala ukázat v líčení. To jsem sice udělala, ale bohužel fotky vyšly katastrofálně takže se na blogu nakonec ani neobjevily. 
 
Doufám, že bude recenze třeba někomu prospěšná a těším se u dalšího článku :)
 

6 komentářů:

  1. Já je miluju, ale dost mi vadí to balení. Kdyby existovaly v paletě, určitě bych do ní šla, ale takhle se mi s tím po ránu fakt nechce šroubovat a šaškovat s tím "poklopem" v koupelně, abych od toho ještě něco neušmudlala. A nedejbože když těch stínů chci použít víc naráz, ble. :)

    OdpovědětVymazat
  2. su krasne!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ty stíny vypadají moc krásně :). Miluji, když se lehce třpytí.

    OdpovědětVymazat
  4. krásny blog máš :) s nadšením followujem :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta purple obssesion vypadá úžasně!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.