{new in} Nové kousky v šatníku

5 comments
/kotníkové kozačky černé - CCC/kabelka - ebay.com/ vesta - H&M kids/kotníkové kozačky hnědé - House/ ID necklace - ebay.com/

Černé kotníkové kozačky pro mě byly letos na podzim absolutní must have. Obzvláště se na ně těším v kombinaci s kabelkou a vestou (na obrázku). Váže se k nim i krátká (trapná) historka. Strašně se mi líbily v hnědé barvě, ale pořád jsem si nějak nebyla jistá jestli je koupit, a tak jsem se na ně byla dívat asi čtyřikrát, až jsem si je konečně šla vyzkoušet. Říkám si, ještě se skočím kouknout dolu do Deichmanu, co kdyby že...a když se vrátím zpátky jsou fuč. O pár dní později jsem je stejně musela mít alespoň v černé barvě.
Nákupu nelituji, dokoupila jsem k nim bílou vestičku z dětského H&M. Přítelova reakce "jeee, to je náhoda ten pásek na vestě se ti hodí k těm botám" :D, ne to opravdu náhoda není, achjo chlapi :D.
Černá kabelka z e-bay už je na cestě a dohromady budou tvořit dokonalé trio! Obrázek vesty jsem si půjčila od Terezky, doufám, že se nebude zlobit. 
Hnědým kotníkovým kozačkám z Housu jsem dnes (jako obvykle jsem se na ně byla dívat asi třikrát) neodolala. Mají docela dobrou podrážku, do které by nemuselo téct, což je pro mě poslední dobou u bot opravdu problém. Takže doufám, že mi udělají dobrou službu a skutečně do nich nepoteče!
Po zlatém ID náhrdelníku jsem toužila od té doby, co jsem ho poprvé viděla na blogu Simči, což už je celkem dlouhá doba. Nakonec se mi podařilo založit účet na e-bay, ne že bych byla tak nešikovná, ale dlouhou dobu se mi do toho nechtělo, a první co jsem si objednala byl překvapivě onen náhrdelník. Z předchozích řádků je zřejmě jasné na co se v následujících postech můžete těšit. Doufám, že se počasí alespoň malinko umoudří, protože v tom momentálním (déšť, mlha) se toho moc vyfotit nedá. Lépe řečeno dá, ale vypadá to k ničemu.

Ode mě dnes vše a co vy říkáte na mé podzimí úlovky, líbí/nelíbí?

5 komentářů:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.