{líčení} Tyrkysová s hnědou

Leave a Comment
Tentokrát vám přináším inspiraci na, jak alespoň doufám, zajímavé líčení očí. Základem je černá linka a tyrkysový a hnědý stín. Strašně se mi líbí takováhle líčení, kde se kombinují dvě nebo i více barev, ale zatím jsem na to neměla moc odvahy. Když jsem u stojanu s kosmetikou Loreál viděla krásné a ještě k tomu zlevněné stíny musela jsem si hned dva odnést. Dnes vám ukážu jeden z nich, a to, jak už bylo řečeno, tyrkysový. Příště se můžete těšit na ten druhý, barvičku zatím neprozradím ať se máte na co těšit :)
Myslím, že je zbytečné popisovat, jak jsem postupovala při líčení tváře (klasika - krém, make-up, korektor, tvářenka), spíš bych se zaměřila na stěžení celého make-upu, kterým by měly být právě oči. Nejprve jsem si namalova černou linku (netuším jestli je to správný postup, ale nechtěla jsem si později linkou pokazit celé líčení, takže jsem ji jednoduše udělala jako první), poté jsem do vnitřního koutku oka nanesla modrý stín a rozetřela jsem ho směrem k vnějšímu koutku zhruba do poloviny víčka. Na vnější stranu víčka (jestli se to tak dá nazvat) a na tvz. banánek (slabý proužek hnědého stínu nad modrým) jsem nanesla hnědý stín a oba stíny "rozmazala", aby nebyl vidět přechod mezi barvami. Poté jsem černou linku opět obtáhla, aby byla výrazná (přece jen se trochu stínu dostalo i na linku). Nakonec jsem namalovala modrým stínem spodní linku kolem celého oka. Na řasy jsem použila oblíbenou černou řasenku od GS (jinou ani nemám :D) a upravila obočí pomocí tužky od essence. Doufám, že se v tom popisu trošku zorientujete. Asi na tom budu muset ještě zapracovat :D. Nicméně doufám, že se vám bude líčení líbit a dáte mi vědět do komentářů.
Na posledním obrázku můžete vidět oba dva použité stíny. Z paletky New york color jsem použila nejtmavší stín. Ten tyrkysový stín vypadá nádherně jen by mohl jít snáže nanášet, ale to si myslím bude tím, že nepoužívám žádnou bázi pod oční stíny, a proto možná barva tak nevynikne. Co myslíte? Mějte hezký zbytek dne!

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.