Líčení s paletkou NYC + outfit

1 comment
 

Na dnešek jsem si pro vás připravila denní líčení s novou paletkou NYC a tak trochu i outfit (říkám tak trochu, protože fotky se moc nevyvedly takže z outfitu uvidíte jen dvě) ani fotky líčení nejsou dvakrát nejlepší, no co už. Prostě se mi v podmínkách ne zrovna světlého bytu nedaří vyfotit něco kloudnějšího. Doufám, že budete shovívaví. Na sobě mám oblíbené kalhoty z Reserved. Jsou z docela zvláštního materiálu, který nesaje vodu, nýbrž po něm stéká. Přítel se o nich vyjádřil, že budou dobré do deště :D. Každopádně mě si získaly krásnou barvou a zlatými zipsy, které bohužel nejsou na fotce vidět. Tričko je z e-shopu trickovy.cz, kam jsem zaslala obrázek a oni mi motiv na tričko "natiskli". Musím ocenit rychlou bezproblémovou komunikaci a ochotu. Na nohy jsem obula obyčejné bílé kecky, které jsem ukořistila v nějakém zapadlém krámku v Praze, který funguje jako obchod, kde si vyzvednete zboží, které jste si předtím objednali z jejich e-shopu anebo se vám zadaří právě jako mě a vyberete si z věcí, které se ostatním po objednání nehodily, a tak je v obchodě nechali. Náhrdelník je tuším z Taily Weijl a kabelku jsem si vypůjčila od ségry. Žádný zázrak prostě jen pohodový a hlavně pohodlný! outfit do města. 

 
A teď už k samotnému líčení. Základem byla, pokud možno, sjednocená pleť upravené obočí a kouřové oční líčení v hnědých barvách s jemnou linkou. Postupovala jsem klasicky od nejsvětlejšího stínu k nejtmavšímu. Skvělý návod najdete například tady. A od stejného vizážisty jsem se inspirovala i v úpravě obočí, stínování tváře, použití tvářenky i způsobu namalování linky. Jednoduše jsem celý make-up vytvořila podle něj nebo jsem se o to alespoň pokusila.

Použité produkty:
NYC paletka očních stínů
Gabriella Salvete řasenka
Maybelline NY tvářenka
Dermacol caviar make-up
 
Mějte fajn den a klidně mi napište nějaké dobré tipy na líčení :)

1 komentář:

  1. to triko je boží!! <3
    u mě na blogu GIVEAWAY -> http://doris-pm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.