{how to wear} II. - Black shorts

2 comments
 




























Po černých šortkách jsem netoužila dokud jsem je nezahlédla ve výkladní skříni a ještě za směšnou cenu. Původně jsem si šla pro zlevněnou sukni, ale ta už byla vyprodaná (to jsem celá já). S prázdnou jsem přece odejít nemohla. Dělám si srandu, ale je pravda, že jsem neodolala, a jak se tak poohlížím po inspiraci, jak je nosit, ujišťuju se, že jsem udělala dobře.






























Nejvíc se mi líbí nesmrtelná černo-bílá kombinace, obyčejné bílé tílko a podpatky (v mém případě klínky) budou to pravé. Ale za zmínku stojí i kombinace se sakem nebo lehkým svetříkem. Hodně zajímavá mi přijde kombinace (na druhé koláži vlevo) s černým braletem a trasparentní košilí. Ta se bohužel u mě v šatníku nenajde, ale černý bralet k nim určitě vyzkouším. Zajímalo by mě co říkáte na náhrdelník na první koláži vpravo, vypadá hodně zajímavě, už jsem ho viděla na Martině, ale obávám se, že ho bude mít za pár dní každá druhá blogerka. 

Když se Vám bude chtít dejte mi vědět, jaký neplánovaný kousek jste ulovili ve slevách a studenti, užívejte léto, dokud můžete!

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.