{outfit} Black

Leave a Comment
Hezký den, zatímco čtete tyto řádky, já se (doufejme) válím na pláži, popíjím ledové koktejly a skáču ve vlnách.
Celo-černý outfit jsem na sebe oblékla ve čtvrtek, kdy si ze mě počasí dělalo srandu. Celý den bylo zataženo a foukal vítr. Až když jsem šla vpodvečer na autobus a poměrně teple se oblékla, udělalo se krásně. Původně jsem měla v plánu jít jen v černé, ale potom mě napadlo, že by mohlo být zajímavé vytvořit kontrast černé s modrou pomocí saka. Moje oblíbené boty i kalhoty už znáte, jedinou novinkou je černá košile se zlatým límcem z ebaye, která se celkem podařila (nikdy nevíte, co vám přijde) a "svetřík" nebo cardigan z Reserved stejně jako sako.


/shoes - Deichmann/pants - Reserved/shirt - ebay/cardigan - Reserved/earrings - ebay/

 Dejte mi vědět, jestli rádi nosíte černou a mějte fajn den.

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.