{outfit} Black shorts

Leave a Comment
Krásný slunečný den přeji! Doufám, že se máte alespoň tak dobře jako já nebo i lépe. Konečně jsem se dostala k tomu, abych pro vás nafotila nové černé šortky z New yorkeru, o kterých jsem mluvila v tomto postu. Nakonec jsme k nim zvolila transparentní tílko, nejmilovanější černou cross body kabelku (dárek od sestry) a obyčejné sandálky (na klínky nebyla ta správná příležitost :D). Ačkoli jsem si je v obchodě na první pohled zamilovala láska na celý život to nebude. Bohužel jsou z velmi neprodyšného materiálu takže v nich je opravdu teplo, což u šortek není úplně žádoucí, a při chůzi se trošku krčí. Tudíž jejich koupi zvažujte dobře (ne že bych vás odrazovala :D).



 

 /šortky - New yorker/sandálky - Pink/tílko - Tally Weijl/naušnice - ebay/brýle - Oodji/kabelka - dárek/

Kdo našel ve slevách lepší kousek než já, pochlubte se!

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.