{outfit} White shirt

Leave a Comment
Krásný den všem. Zatímco ve středu jsem prožila super večer s přáteli, dnes mě čeká  jen balení a uklízení. A já obojí tak nerada. V sobotu odlétám na Krétu, takže blog pravděpodobně na týden osiří, doufám, že mi to odpusíte, ale nepředpokládám, že bych se ještě do zítra donutila předpřipravit nějaké články, i když kdo ví. Těším se neuvěřitelně, po stopadesátipěti letech se zase podívám k moři.

A teď už k outfitu, který jsem si plánovala obléct právě večer na setkání, ale nakonec se ochladilo, takže jsem oblékla něco úplně jiného. Bílá košile mi přišla z ebaye, chtěla jsem nějaký klasický praktický kousek, ale kvalita a tvar jsou nic moc, což se samozřejmě dalo čekat. Asi si na tu svojí osudovou budu muset ještě chvíli počkat :). K ní jsem natáhla obyčejné denimové šortky, nejoblíbenější boty na klínku, které teď  nosím pořád a praktickou velkou kabelku, do které se vejde vše  potřebné. Náhrdelník i naušnice jsou opět z ebay a obojí jsou moje oblíbené kousky.


 /shoes - Deichmann/shorts - ???/shirt - ebay/handbag - C&A/necklace - ebay/earrings - ebay/

Doufám, že se máte alespoň z poloviny tak dobře jako já a dejte mi vědět, jestli letos plánujete nebo už jste prožili nějakou pěknou dovolenou?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.