{new in} clothes Reserved & jewelry Ebay

2 comments


Osmnáctý srpen a počasí za okny už dává vědět, že se budeme muset smířit s nadcházejícím podzimem. Téměř každý rok mě podzim překvapí a já nemám co na sebe, letos jsem se tedy rozhodla, že se začátkem srpna nekompromisně přestávám kupovat letní oblečení a začínám se chystat na podzim a zimu. Podzim ani zima nejsou moje nejoblíbenější roční období, ale na druhou stranu se začínám těšit na kombinování všemožných svršků.

 
Letos u mě jednoznačně vedou odstíny hnědé, zlaté, stříbrné a klasicky černá s bílou. Mým nejnovějším úlovkem (ze slev) je  bílá mikina z Reserved. Poslední dobou bych mohla nakupovat jenom tam! Je pravda, že ceny jsou vyšší než třeba v New Yorkeru, Tally Weijl nebo Takku, ale je to hodně znát i na kvalitě. Navíc za 200,- skvělá koupě, řekla bych. Bundičku už mám delší dobu, tu jsem kupovala někdy začátkem léta a pořád jsem zní nadšená, ačkoli na podzim to bude asi chtít něco teplejšího. Navíc je hodně krátká a dost  na těsno, takže se pod ní nedá vzít teplý svršek. Kupovala jsem ji ve slevách a stála tuším do 800,-. Posledním "novějším" kouskem je černý cardigan, opět ze slev, a ten mě vyšel na nějakých 300,-. Všechny věci jsou z Reservedu, kdyby to snad z názvu nebylo jasné :)
Co se týká bižuterie, nejsem ochotná za ni utrácet horentní sumy, tudíž nákup z ebay je přijatelná varianta. Ačkoli šperky nejsou nijak kvalitní, na sezóní nošení bohatě postačí. Klasický "zlatý" řetěz byl mou první koupí na ebay a do teď jsem s ním spokojená. Náramek jsem poprvé viděla u Jitky a musela jsem ho mít. Zatím jsem ho bohužel moc nevyužila, tak doufám, že na podzim se mi bude hodit víc. Řetízek s bílými kamínky, byla další skvělá koupět. Stál asi 25,- a v létě jsem ho nosila skoro pořád. A nakonec masivní náhrdelník na stužce, ten ještě neměl premiéru. Vůbec jsem nečekala, že bude až tak masivní. Možná by bylo, pro příště, dobré číst popisky!

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.