{tag } 50 věcí co mi vždy zlepší den

1 comment

Dnešním příspěvkem jsem se nechala inspirovat u mypancakestory, tak doufám, že se za to na mě nebude zlobit. Někdy je dobré myslet jen tak na hezké věci...


  • dobrá snídaně
  • přátelský/á prodavač/ka v obchodě
  • sluníčko
  • pěkná fotka
  • 2dcl vína
  • TRX
  • nový díl oblíbeného seriálu
  • milý komentář na blogu
  • meloun
  • čtení knížky za deště
  • hrnek děsně nekvalitního kapučína
  • když mám ráno před zrcadlem pocit, že nemusím použít korektor
  • když přítel uvaří oběd
  • nová věc do šatníku
  • kino
  • procházka přírodou
  • dárek
  • výlet
  • úsměv
  • zvuky lesa
  • vítr ve vlasech
  • když si můžu ráno přispat
  • kopeček citronové zmrzliny
  • čokoláda
  • dobrá knížka
  • když najdu pěkný blog o módě
  • pěkně nalakované nehty
  • nový čtenář blogu
  • zábavná komedie
  • když je uklizený byt (ale nesnášim uklízení)
  • mláďata zvířat - koťata, štěňata atd.
  • dobře udělané latté
  • schůzka s kamarádkou
  • dobrá zpráva/novinka
  • když někdo pochválí, co jsem uvařila
  • když mě někdo pochválí, že mi to sluší

  • když najdu zapomenuté peníze ve své bundě, riflích, kabelce...
  • nový šperk
  • vůně vzduchu po dešti
  • duha
  • šumění moře
  • když mě někdo pustí do dveří (dá přednost)
  • objetí/polibek
  • když jsou k sobě lidé přátelští
  • černobílý film
  • sezení v trávě
  • když se mi podaří pěkný účes
  • pozvání na večeři
  • capresse
  • zralá cherry rajčátka na parapetu
  • když mě vzbudí paprsky na tváři
  • sbírání hub
  • vánoční pohádky v tv
  • špagety
  • nový zajímavý seriál
 Pokud budete mít chuť můžete v tomhle tagu pokračovat :)

PS: na dnešních fotkách se učím fotit makro s novým "miláčkem" Canonem

1 komentář:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.