{travel} Co sbalit na dovolenou k moři

2 comments

Po včerejším příspěvku o Rethymnu bych se ještě ráda vrátila na úplný začátek cesty a pověděla vám něco málo o tom co si na dovolenou k moři sbalit. Pro mě je nejrozumnější a nejspolehlivější způsob, jak balit, napsat si nejdřív seznam a potom z něj odškrtávat. Máte tak největší jistotu, že na nic podstatného nezapomenete. Nejprve jsem tedy sedla k internetu a s pomocí pár připravených seznamů jsem sepsala svůj vlastní. Je dobré rozdělit si věci na několik hromádek jako oblečení a doplňky, boty, věci na pláž, příruční zavazadlo do letadla, kosmetika a léky a ostatní věci. Také je dobré rovnou si připravit co s čím budete nosit, abyste se s tím už na místě nemuseli zdržovat a také budete mít přehled, abyste si nebalili zbytečně moc oblečení. Na osmidenní dovolenou jsem nakonec sbalila:

/2x letní šaty/sukně a top/sluneční brýle/2x šortky a 2x topy k nim/2x další náhradní topy/náhrdelník/čelenka do vlasů/3x naušnice/žabky/balerínky/boty na podpatku/sportovní obuv/

K této hromádce nakonec ještě přibylo - pyžamo, spodní prádlo, malá cross body kabelka a dlouhé kalhoty s lehkou letní bundou.

/klobouk/plavky/boty do vody/brýle a šnorchl/taška na pláž a zároveň příruční zavazadlo/fotoaparát/balzám na rty/krém na ruce/deodorant/kapesníčky/peněženka + peníze/blok a propiska/mp4 přehrávač/mobil/

Do příručního zavazadla jsem ještě sbalila vlhčené ubrousky - to je věc do letadla a na pláž opravdu k nezaplacení, a košili s dlouhým rukávem - přistávali  jsme až pozdě v noci.

/sprchový gel/šampón/krém na ruce/deodorant/čistá vazelína/krém na opalování/odličovací voda/toaletní voda/čištění na dioptrické brýle/rovnátka/hřeben/kosmetická taštička s dekorativní kosmetikou/větší kosmetická taška s repelentem, repelentem do zásuvky a léky/kulma na vlasy/nabíječka na mobil a foťák/navigace/slovník/

Ke kosmetice po návštěvě drogerie ještě přibyl olej na opalování, krém na opalování s faktorem 50 (jistota je jistota) a mléko po opalování. Jedna z posledních věcí, kterou jsem ještě sbalila k posledním dvoum hromádkám byl samozřejmě zubní kartáček a pasta.

Do letedla si můžete bez placení nadváhy vzít 15 kg v kufru + 5 kg do příručního zavazadla přičemž můj kufr vážil zhruba 10 kg takže vše bez problému. Doufám, že někomu bude seznam nápomocný a přeji krásnou dovolenou!


2 komentáře:

  1. ja som nebola pri mori už sakra dlho, aj mi to chýba :) ale s balením našťastie nemám problém, nakupujem si len veci, ktoré môžem bez problémov skombinovať s ostatnými v skrini, takže o starosť menej :) dúfam, že dovolenku si si dostatočne užila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem před touhle dovolenou taky strašně dlouho nebyla u moře, takže jsem to balení rači vzala vážně :D ano užila jsem si jí skvěle díky za optání :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.