{outfit} Denimová košile

Leave a Comment
Dnešním outfitem konečně navazuji na post (jak nosit - Denimová košile), který se tu objevil už před nějakou dobou. Účelem rubriky {how to wear} bylo ukázat, jak lze jeden určitý kousek kombinovat, takže jsem se nechala inspirovat a tadaaa dnes můžete vidět výsledek.
Bohužel mi moje košile kvůli tak trochu oversize tvaru nedovoluje zakasat jí do kalhot takže jsem to musela vyřešit uvázáním. Ke košili jsem zvolila mé, jak jinak než milované, kalhoty z Reserved, černé boty na klínku a černé psaníčko. Tentokrát se mi k outfitu hodily i perličkové naušnice, ačkoli je jinak nosím neustále a naprosto ke všemu. Kvalita fotek je otřesná, ale musíte mě omluvit, na samospoušť mi to opravdu líp nejde.

 Jak se vám dnešní outfit líbí?
/shirt - ??/pants - Reserved/shoes - vietnamci/purse - ??/earrings - ebay/

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.