{outfit} V restauraci + Na letišti

Leave a Comment

 Další prázdninový víkend za námi a já jsem si pro vás takhle při pondělku připravila dva letní dovolenkové outfity. Jak už nadpis napovídá ten první jsem využila, když jsme se vydali do města na večeři. Mé oblíbené koktejlové šaty se zdobením v oblasti dekoltu. Mám je ráda, protože jsou jednoduché a v mé oblíbené meruňkové barvě. Díky zdobení už k nim není třeba žádný náhrdelník nebo řetízek, proto jsem zvolila jen výrazné naušnice.
Myslím, že na dovolené není ten správný čas na dokonale promyšlené outfity, proto jen takhle jednoduše. Stejně tak druhý outfit do letadla je velmi jednoduchý a hlavně pohodlný. Jeanové šortky, které mám snad sto let (a pořád je mám ráda), cami top a nesmí chybět ani pokrývka hlavy. Přiznám se, že dost trpím na bolesti hlavy, čemuž sluníčko nepřidá, takže klobouk byl na Krétě mým každodením parťákem. Škoda, že na fotce nejsou vidět boty, zvolila jsem totiž běžecké boty Nike. Jednak proto, abych ušetřila místo v kufru a taky abych se cítila pohodlně. V příručním zavazadle jsem měla ještě lehkou košili, kterou jsem využila v noci po příletu, kdy už bylo trošku chladněji.

Jak se vám dnešní jednoduché outfit fotky líbí?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.