Já a kosmetika?

4 comments
Naposledy jsem psala o kosmetický prohřešcích, kterých se mi ženy dopouštíme, a dnes bych chtěla napsat o kosmetice, kterou používám já. Hned na začátek bych asi měla prozradit, že má pleť je dle mého úsudku (u kosmetičky jsem nebyla) smíšená. Na některých místech možná trochu mastnější, ale ne moc, a v některých částech pleti naopak sušší, s čímž se neustále snažím bojovat. Já osobně používám poměrně levnou kosmetiku, protože si myslím, že v devatenácti letech ještě není třeba nějakých drahých produktů proti vráskám a podobně, ale zároveň si myslím, že právě tahle kosmetika, i když levná je poměrně kvalitní a o pleť je třeba pečovat v každém věku.

Skoro každé ráno (když nezapomenu) si na pleť nanáším výživný denní krém od Balei, který je z DM drogerie a stojí něco kolem 70,- . Večer používám intenzivně hydratující krém s olivovým olejem od Cien. Nevím přesně kolik stojí, ale tuším, že taktéž není nijak drahý a používám ho od té doby, kdy jsem o něm na internetu četla, že vyhrál nějaké testování krémů a v porovnání se svými dražšími soupeři na plné čáře. Jednou za čas použiji pleťovou vodu Amicu. Pleť je po ní pěkně prokrvená a zároveň příjemně osvěžená. Tuším, že mě nevyšla na více než 40,-, jak říkám žádné drahé produkty u mě nečekejte. Další produkt, který čas od času použiji, je super hydratační maska s chladivým účinkem od Avonu. Příjemně pleť ochladí to ano, ale musím říci, že žádné jiné účinky jsem nepocítila.

Na co nesmím zapomenout je odličovací mléko. Já používám kompletní odličovací mléko Garnier Essentials s výtažky z růže a teď jsem si koupila to samé akorát s vodou z hroznů. Jsem s ním docela spokojená jen s odlíčením černé linky mám občas problém, takže bych vám spíš možná poradila použít na víčka něco více tekutého než mléko. Odličování je skutečně velmi důležité a nemělo by se stávat, že půjdete spát nalíčené. Na nalíčené pleti se vám pak v noci ucpou póry, vytvoří se akné a vytvoří se samé podobné nepříjemnosti, které za těch pár minut odličování opravdu nestojí.

V péči o pleť je důležitá prevence, protože ve chvíli, kdy budete mít obličej plný jizviček po akné, je už pozdě něco zachraňovat. Samozřejmě velkou roli hraje genetika, s tou už toho holt moc nenaděláte a je třeba smířit se. Pokud ovšem máte například pigmentové skvrny nebo bradavičky na tváři není třeba zoufat. Dnes už existuje řada řešení, jak se takových neřádů zbavit. Pokud se například bojíte vyřezávání bradaviček tak můžu ze zkušenosti mé mamky potvrdit, že to není nic tak hrozného a za výsledek to opravdu stojí.

Nakonec bych ještě chtěla zdůraznit, že velkou roli ve vzhledu vaší pleti hrají potraviny, které jíte. Tučné, slané a mastné jídlo vaší pleti na kráse rozhodně nepřidá. Stejně tak je důležité pít dostatek tekutin nejlépe neochucené vody. Je známo, že při nedostatku tekutin, se vám budou dělat větší a výraznější váčky pod očima. Na hydrataci je dobré myslet taktéž při třetí kávičce, která se jak známo nezapočítává do pitného režimu. Naopak káva odvodňuje. Chovejte se ke své pleti tak, aby jste se za ni ani v šedesáti letech nemuseli stydět. Pochvaly a obdivné pohledy vašeho okolí vám pak veškerou námahu v péči o pleť bohatě vynahradí.

4 komentáře:

  1. Super blog :)
    Vůbec nevím, ale někoho mi hrozně připomínáš :D

    Koukni ke mě

    http://madewithlove-dith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. suhlasim, skvelo napisane!

    Inak ak si sa este nezapojila pozyvam ta ku mne na giveaway o CK parfum! tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle článek o kosmtice je super! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.