Recenze parfémů podle mě

2 comments
Naposledy se tu objevil článek o parfémech, když jsem o nich psala všeobecně. Mohli jste se dozvědět něco málo z historie parfémů, jak správně parfém nosit nebo jak jej vybírat. Pokud jste jej nečetli můžete to napravit zde. Dnes bych chtěla napsat recenzi na několik parfémů, se kterými mám zkušenost. Pokud například hledáte dárek pro mamku, ségru nebo kamarádku budou pro vás tyto, mnou vyzkoušené, parfémy dobrým tipem. Pokud chcete sehnat parfémy levně doporučuji tento web. 
Kvalita fotky není nic moc, ale to není zase tak moc důležité. Vyfotila jsem vám všechny níže zmíněné parfémy, aby jste věděli, že mám z každým z nich osobní zkušenost a tudíž si nevymyšlím jaká vůně je apod.
Nejprve bych chtěla naspat o mém nejoblíbenějším, což už ale víte pokud jste četli poslední „parfémový“ článek. Je to Kylie Minogue Sweet Darling. Když jsem k ní poprvé přivoněla v drogerii, věděla jsem, že je to přesně ta pravá vůně pro mě. Používám ji už asi rok nebo dva a zatím mám to samé balení, protože si ji šetřím jen pro opravdu výjimečné příležitosti. Popsala bych ji asi jako svěží a sladkou ačkoli není příliš sladká takové naopak ráda nemám. Připomíná mi trochu bombóny a rozhodně navozuje letní atmosféru. Její cena se pohybuje okolo 400 – 500 Kč. Nevím, jak jinak bych ji popsala, ale je přímo božská! Více vám snad poví text distributora: Sweet Darling je dech beroucí esence ženskosti a smyslnosti ve směsi ze sladké cukrové vaty, šťavnaté mučenky, bohaté frézie a boronie. Sweet Darling je poměrně sladká, výrazná vůně s nádechem vanilky a pačuli.

Dalším parfémem, o kterém chci napsat, je Flower Cynthia Rowley od Avonu. Cena za 50 ml se pohybuje kolem 500 Kč. Má pro mě velmi zvláštní vůni. Je taktéž taková sladší, ale mnohem méně než Kylie Minogue. Já z ní cítím vůni květin a svěžest. Mimo to má velmi zajímavý vzhled flakonu. Text distributora: Bohatá květinová vůně lilií obohacená smyslným kořením. Jemné tóny frézie a kašmíru jsou dotvářeny sladce hřejivou vůní vanilky a sexy smyslným mošusem se santalovým dřevem. Navíc ve velmi atraktivním a neobyčejném flakónu.

Toaletní voda Surreal patří mezi květinové-ovocné-dřevité vůně. Její cenu se mi bohužel nepodařilo zjistit. Myslím, že je taktéž od Avonu. Připadá mi mnohem méně sladká než dvě předchozí zmíněné. Rozhodně je mým druhým favoritem po Kylie. Ani flakon není k zahození, co myslíte? Její popis: Tajemná vůně listů maliny, červeného rybízu a tuberózy postupně přechází do smyslných akordů zimolezu, bílé gardénie, růžové magnólie a motýlí orchideje. To vše završí mocné tóny ambry, pačuli a mošusu. Poznejte neskutečnou vůni, která vás přivede do lákavého světa iluzí.


Šťavnatá, ovocně květinová toaletní voda spojuje vůni mučenky, vodního melounu, ananasu a sladkého pomeranče a přechází do průsvitné květinové harmonie. V závěru se vine tenký závoj pižma.  Tak výrobce popisuje Joy Ride od Oriflame. Pro mě ze všech předešlých parfémů nejméně výrazná vůně. 30 ml této vůně stojí 239,-.

 Doufám, že pro vás tento článek bude dobrou inspirací a někdo z vás si třeba některý z parfémů pořídí neboj jím někoho obdaruje.

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.