O modelingu s Lenkou Laneovou alias Loli

Leave a Comment
Jmenuji se Lenka, ale přátelé mi říkají Loli a pod tímto jménem píši i svůj blog o módě a stylu. Můj blog je specifický tím, že zveřejňuji i celkem osobní zážitky ze svého života a to konkrétně ze světa módy, pracuji totiž jako modelka a častečně i stylistka. 

Jak dlouho se věnuješ modelingu a jak jsi se k takové práci dostala?
První test jsem nafotila před mnoha lety, ale necestovala jsem do svých 21let, takže se dá říct, že na plný úvazek se modelingu věnuji teprve necelé 4 roky.

Co tě na modelingu baví nejvíce?
Mám strach, že nejsem člověk, který bude moci jednou chodit do kanceláře a denně řešit ty stejný problémy, takže na modelingu mě nejvíc těší to, že nikdy nevíte, co vás čeká a vaše práce je opravdu různorodá. Úplně nejvíc mě ale fascinují lidé, které při mé práci potkávám, většinou jsou opravdu kreativní a zábavní.

Myslíš si, že mezi modelkami panuje velká rivalita?
Samozřejmě mezi námi panuje rivalita, ale já osobně to moc neřeším, vím, že konkurence je a je jen na klientovi, kdo se mu nejvíc zalíbí, takže mám mezi modelkami hodně kamarádek. 


Veronica doporučuje: web pro modelky a fotografy  123modelky.cz

Co považuješ za svůj největší dosavadní úspěch?
Za svůj největší úspěch považuji, že jsem dostala pracovní povolení do USA, vzhledem k tomu jak je to teď pro modelky složité :).

Na blogu jsem se dočetla, že se věnuješ nejen modelingu ale také práci stylistky, jak jsi se k tomu dostala?
U mě to spustilo to, že přítel fotil pár fototestů novým tvářím pro modelingové agentury a bylo pro něj těžké sehnat někoho, kdo by modelky oblékl podle jeho představ. Móda je mojí největší vášní, takže jsem si to ráda vyzkoušela a když jsem zjistila, že mě to baví, oslovila jsem další fotografy.

Máš nějaký nezapomenutelný zážitek, který se ti jako modelce přihodil?
Takových zážitků, na které nikdy nezapomenu mám spoustu, například moc ráda vzpomínám na práci se Sophii Neophitou (stylistka a zakladatelka magazínu 10 a 10 Men) v Londýně nebo na měsíc strávený v Miláně v "dílně" Neila Barretta.

Co říkáš na obecně panující názor lidí, kteří o modelingu příliš neví? Mám na mysli názory typu: modelky se starají jen o svoji vizáž pár hodin koukají do fotoaparátu a dostávají za to hodně peněz.
To si bohužel vždy myslí i nové tváře, které s modelingem začínají a když jsem u toho jako stylistka, mám chuť s nima zatřást a řict jim, že se prostě nemůžou tvářit, jakože jsou unavené už po dvou hodinách focení, protože je běžné fotit deset hodin. Nicméně já si také nemyslím, že je úplně v pořádku, že v tomhle světě vydělávají více peněz sportovci než třeba lékaři, takže chápu, že si někdo může myslet, že některé honoráře za kampaně jsou přehnané.

Pod jakou agenturu patříš (pokud nějaká je) a mohla by jsi ji ostatním dívkám doporučit?
Už pár let jsem se Studiem 91 a jsem spokojená, takže bych je všeobecně začínajícím modelkám doporučila. Moje osobní rada je, že si musíte sednout se svým bookerem, protože když to neklapne, je to jako dělat osobní asistentku někomu, koho nesnášíte.

Máš nějaký vzor? Pokud ano, kdo a proč to je?
Vyloženě vzor nemám, ale po fyzické stránce se mi opravdu hodně líbí Lara Stone. 


Jaké vlastnosti, nejen fyzické ale i povahové, podle tebe, musí mít každá modelka?
Je důležité, aby modelka měla přirozeně štíhlou postavu, aby nemusela hladovět, ale stačilo jí zdravě jíst a sportovat k tomu, aby měla potřebné míry. U těch povahových vlastností je to složitější, ale každá musí být hodně trpělivá, protože modelky pořád na něco čekají a hodně odolná vůči stresu, protože cestovaní, castingy, ale i samotná focení bývají pěkně naročná. 

Co říkáš na soutěže typu Miss Čr apod.?
Soutěž Miss nesleduji a myslím si, že je to spíš dobré pro zviditelnění se v naší nevelké zemi, ale jakmile Miss ČR vyjede za hranice, je jí korunka opravdu k ničemu. 

Co tě vedlo k založení blogu?
Jak jsem už zmínila, móda je velkou součástí mého života a já se o tu svou vášeň chtěla s někým dělit. Myslím si, že dobrý módni blog může být opravdu kvalitní inspirací.

Co by jsi v životě chtěla dokázat?
Chtěla bych teď v nejbližší době dostudovat vysokou školu a zabydlet se na pár let v NY a pořádně si to užít. Více do budoucna neplánuji, ono se to naplánuje samo.


A poslední otázka, co by jsi vzkázala dívkám, které touží po kariéře modelky?
Je to velká zábava, dá se u toho poznat svět a spousta zajímavých lidí, ale někdy je to hodně stresující a únavné, takže je potřeba mít pevné nervy :).

Loli, děkuji za zajímavé odpovědi a příjemnou spolupráci! Lenči blog najdete zde

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.