{diy} Květinová koule - návod

Leave a Comment
Hezké středeční odpoledne, dnes bych se s vámi ráda podělila o návod na květinovou kouli. Naštěstí je výroba téhle dekorace velmi snadná takže ji zvládnou i nešikové jako já. Musím se přiznat, že návod jsem našla na internetu, ale protože jsem neměla dostatečnou výbavu, musela jsem si poradit a návod přizpůsobit podmínkám. Nakonec tedy květinová koule vypadá o dost jinak než měla, ale musím říct, že se mi líbí snad ještě víc.

 Na výrobu květinové koule budete potřebovat:
 Krepový papír, nůžky, kousek čtvrtky, polystyrenovou kouli a špendlíky s většími hlavičkami.


1) Nejprve si musíte z kousku čtvrtky předkreslit šablonu, podle které potom budete vystřihovat kytičky. Snažila jsem se najít nějakou šablonku, ale nepodařilo se, a tak musela stačit kytička předkreslená v ruce viz.obrázek. Nemusíte se bát nerovnoměrnosti kvítků nakonec nebudou vidět. Poté je třeba kytičku obkreslit na krepový papír a vystřihnout. Takových květů bude potřeba spousta, proto je dobré pro urychlení krepový papír poskládat na sebe, jak vidíte na obrázku, a vystřihovat tak víc květů najednou. Velikost květu volte úměrně velikosti polystyrenové koule.

2) V dalším kroku je třeba vzít několik květů (já jsem brala zhruba čtyři) a cik cak je poskládat na sebe, tak aby byl kvítek mohutnější a plnější.

3) Kvítek uprostřed propíchněte špendlíkem a pak už ho jen přišpendlete na polystyrenovou kouli. Je třeba skládat kvítky blízko sebe, tak aby nebyla vidět na kouli prázdná místa. Výběr barev kvítků už je jen na vás.


Naštěstí na tom není co zkazit a ani celá výroba netrvá dlouho, takže ideální návod pro netrpělivce jako jsem já. Doufám, že se vám dekorace líbí a návod je srozumitelný. Pokud se někdo do výroby pustíte, nezapomeňte se pochlubit s výsledkem.

Původní návod najdete zde, ale já jsem zjistila, že bez "tvořítka" na kytičky, se nepovede z tvrdšího papíru vystřihnout pěkné kytičky. Zatímco s využitím několika vrstev krepového papíru nejsou nedokonalosti na kvítkách vidět.

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.