{how to wear} Over knee boots

Leave a Comment
 Letos jsem se zamilovala do vysokých kozaček nad kolena. Sice jsem po nich pokukovala, ale neměla jsem v plánu opravdu si je koupit jedině v případě, že by byly přesně podle mých představ a za rozumnou cenu. Nakonec jsem opravdu nikde žádné nenašla, a tak mi nezbývá než nad nimi dál snít. Nemůžu si pomoct ale líbí se mi vysoké kozačky ať už nad kolena anebo třeba jezdecké. Možná to souvisí s tím, že mám ráda koně a jezdectví celkově, kdo ví. Možná proto, že kozačky se perfektně  hodí ke kabátům a kabáty ty já opravdu můžu. Proto jsem, v rámci vám už známé rubriky - jak nosit, dala dohromady pár inspiračních obrázků z lookbooku, jak lze kozačky nad kolena kombinovat. Úžasně vypadají například s delším svetrem, se sukní nebo šatami. Černé jsou klasika, ale líbí se mi i šedé nebo béžové, samozřejmě záleží na kombinaci v konkrétním outfitu. Uvidíme jestli se těch svých vlastních někdy dočkám.


Co říkáte na over knee boots hot or not?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.