{lifestyle} Goodbye 2014, welcome 2015

Leave a Comment
 Na konci každého roku máme ve zvyku bilancovat, jinak tomu nebude ani u mě. Rok 2014 byl rokem kdy jsem:

Odpromovala a dostala se na magisterské studium na vysněnou školu. Začátky jako každé jiné nejsou lehké, ale našla jsem řadu přátel, za které jsem vděčná a doufám, že se mi podaří studium úspěšně dokončit. 

Zažila pohádkovou dovolenou po boku svého muže. Řecko je vážně okouzlující a nemohli jsme si vybrat lepší místo, na první zahraniční společnou dovolenou. 

Hned ze začátku roku jsem se začala věnovat cvičení. Nejdřív s Jillian později jsem objevila kouzlo TRX a díky tomu si zlepšila kondici i postavu. 

Nechala se vyfotit báječnou fotografkou a věřte mi sebrat odvahu a postavit se před objektiv tak zkušené fotografky není nic jednoduchého. 

Koupila si svojí vysněnou zrcadlovku a konečně byla spokojená s fotkami - vzhledem k tomu, že blog byl tím největším důvodem, proč jsem po ní toužila. S tím souvisí i nový telefon, díky kterému jsem se konečně mohla přidat na instagram a záhy mu propadnout. (@veronicas.style)

A Štědrý den prožila s celou svou báječnou rodinou, což byl jeden z nejkrásnějších dnů celého roku.

Zkrátka řečeno rok 2014 nebyl vůbec špatný a věřím, že rok 2015 bude ještě daleko lepší. Děkuji vám za veškerou podporu a pěkné komentáře a přeji vám ať se vám v novém roce splní vše po čem toužíte!

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.