{inspirations} Home decor

2 comments

Od doby, co jsem opustila rodné hnízdo a z koleje se místo k rodičům, začala vracet ke svému příteli, uběhlo už pár let a já od té doby ustavičně a marně přemýšlím, jak náš velmi malý starý byt vylepšit. Není snadné udělat ze starého bytu alespoň trochu moderní místo, obzvlášť, když nemůžete změnit ty zásadní věci jako jsou např. stěny v koupelně, kuchyňská linka apod. Stejně tak bojuju s místem např. v koupelně, kde je jen jedna malá polička na kosmetiku a žádný úložný prostor, je to opravdu problém.

Sama o sobě bych řekla, že nemám příliš cit pro home decor, proto si často a ráda prohlížím obrázky, ať už na wehearted, pinterestu apod., abych načerpala inspiraci. Hodně se mi líbí vzdušné otevřené prostory takže nemám ráda, když je byt příliš "zakrámovaný". Z barev mám nejraději bílou, zlatou, šedou a případně černou nebo tmavě hnědou. Hodně se mi líbí světlé kožešinky (raději ty umělé!), svíčky, vázy s řezanými květinami, obrazy s čistě černými nápisy a různé dekorace tak trochu v zámeckém stylu - viz lustr na obrázku výše).


V minulém životě jsem zřejmě musela být nějaká hraběnka, protože miluju zámky a klidně bych to doma mohla mí zařízené přesně jako na zámku (samozřejmě až na koupelnu a kuchyň - ty jsem jim teda vážně nezáviděla :D). Líbí se mi velké těžké závěsy (určitě šíleně nepraktická věc), vysoké postele s obřími matracemi, barevné tapety na stěnách z kůže (což je vlastně dost nechutné, ale vypadá to božsky, obzvlášť slabost mám pro ty tmavě zelené s pečlivě propracovaný zlatými detaily), velká okna a vysoké stropy s klentbami - v tomhle bodě už se opravdu rozplívám. Ale samozřejmě nejvíc se mi líbí moderně a prakticky zařízené domy, ozvláštněné právě těmi "zámeckými" dekoracemi.


V současnosti se tedy snažžím vylepšit náš byt, podle toho jak finance a čas dovolí. V nejbližší době se tudíž můžete těšit na jednu opravdu jednoduchou ručně dělanou dekoraci, kterou už mám hotovou stačí jen nafotit postup, a doufám, že další budou přibývat. Poslední obrázky vám možná trošku napoví na co se můžete těšit a to už je pro dnešek ode mě opravdu vše. 

Budu ráda, když se se mnou podělíte o vaše názory na decor co se vám líbí nebo nelíbí, vaše nápady apod.



2 komentáře:

  1. Ahoj Veru,

    dlouho jsme o sobě nějak hele neslyšely a nedaly hlášení. Ale jsem ráda, že jsem Tě skoro až znovuobjevila. Je to tak krásnej blog. A Ty jseš taky čím dál krásnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, ty jsi milá děkuji :) ale neboj se já o tobě vím, sice nekomentuji to je pravda, ale hltám každý tvůj článek a mám tě pořád v hledáčku :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.