{beauty} Ledové líčení

Leave a Comment
Krásnou poslední adventní neděli vám přeji. Zatímco čtete tyto řádky, já se cpu na rodinném obědě u babičky, protože článek je předpřipravený už z večera. Od zkoušek mám prozatím chvilku klid a to znamená opět více času na blog. Proto jsem si pro vás připravila mrazivé líčení inspirované pohádkou Ledové království. Kdo ještě neviděl, doporučuju, já mám tyhle animované pohádky musím se přiznat, ráda. Na internetu se strhl pytel s návody, jak na líčení, účes apod. podle Frozen Elsy. Moje líčení ani účes nejsou tak povedené jako některé ostatní ani jsem se o to nesnažila. Spíš jsem se nechala inspirovat barvami - modrou a zelenou, které se podle mě k zimě skvěle hodí. Doufám, že si užíváte předvánoční pohodu, studenti, že už máte od školy pokoj a těším se u dalšího příspěvku.
/necklace - ebay/nail polish - Gabriella Salvete/nail polish - Four Seasons/eye shadow - Loreal Paris/

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.