{outfit} Mentol sweater F&F

2 comments
Hezký páteční večer. Dnes jsem si pro vás připravila outfit s novým "mentolovým chlupáčem" z F&F. Je příjemně měkoučký a hřejivý, takže ideální do současných mrazivých dní, což poslední dva týdny oceňuji obzvláště při večerních přednáškách. Když už jsme u té školy, musím se pochlubit, všechny zápočty mám počínaje dneškem úspěšně za sebou. Bohužel to neznamená, že se můžu začít "flákat" a užívat si vánoční atmosféru, naopak hned příští týden mě čekají dva zkouškové předtermíny a první týden v lednu všechny zkoušky, což bude teprve boj. 

Co se týče Vánoc, zatím mám nakoupené čtyři dárky z finálních deseti. Mám z nich opravdu radost a doufám, že se budou obdarovaným líbit (později bych vám je snad mohla nafotit i na blog), ale podstatná část mě ještě čeká, což není nejlepší vyhlídka vzhledem k tomu, že za týden a půl je Štědrý den.

Outfit je, jako vždy, poměrně jednoduchý. Snažila jsem se ladit do světlých barev, až na černé kozačky, samozřejmě.
/sweater - F&F/vest - H&M/boots - Humanic/pants - Reserved/handbag - ???/earrings - ebay/

 Já doufám, že se vám outfit bude líbit a dejte mi vědět, jak jste na tom s vánočními přípravami, máte už dárky zabalené nebo vše necháváte na poslední chvíli?

2 komentáře:

  1. Svetr super, bílá vesta ještě ujde, ale proboha ty bílé kalhoty k tomu? Jako vážně? :) radši bych dala černé nebo hnědé kožené legíny nebo kalhoty, boty super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se to tak líbí chěla jsem aby to bylo světlé :) ale umím si to představit i v těch kombinacích co navrhuješ :) díky za tip

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.