{photo} Shooting with Gabriela P.

2 comments
Týden se nám rychle přehoupl do své poloviny a pro mě to znamená jediné - stihnout se naučit na dvě zkoušky. Proto je příjemné zavzpomínat si na mnohem zajímavější dny, například na ten, kdy jsem měla možnost nechat se vyfotit od báječné fotografky Gabriely P. V tomhle příspěvku jsem vám ukázala první várku fotek, které vznikly, a dnes nastal ten správný čas, abych vám odhalila zbytek. Jak jsem již zmiňovala, já osobně jsem z nich nadšená - dlouho jsem hledala a vybírala a vyplatilo se! Sice jsem u focení trochu vymrzla a zablátila si nové boty - musely jsme fotit v bojových podmínkách rozkopaného parku, ale stálo to za to. Dnes mě ještě čeká dokupování posledních dárků tak mi držte palce ať vyberu dobře a já vám přeji úspěšný zbytek týdne.

 Znáte Gabči tvorbu? Můžete se na ní podívat zde.

2 komentáře:

  1. Ježiš to jsou náádherný fotky, hrozně ti to na nich slušíí:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.