{inspirations} Foreign blogers

Leave a Comment
 

Příjemné sobotní odpoledne všem! Dnes jsem si pro vás připravila jen pár inspiračních obrázků od skvělých blogerek. Jejich blogy najdete v odkazech pod fotkami. Obzvláště se mi letos líbí kombinace červené s černou, vysoké kozačky nad kolena, tartanový vzor a kožešinky. Konečně se mi dnes vrátil mobil z druhé reklamace, tak jsem zase mohla trochu oživit instagram, zatím s ním nejsem úplně sžitá, ale budu se snažit přispívat častěji - pokud budete chtít může mě sledovat, najdete mě jako veronicas.style. Mě už dnes bohužel čeká jen veřejná ekonomika, namísto návštěvy, která nedorazí, tak doufám, že máte lepší sobotní program než já. 

A klidně mi do komentářů napište jestli používáte instagram případně vaši přezdívku a já se ráda podívám!

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.