Co mi nadělil ježíšek

Leave a Comment
 /uzaviratelná termoska na čaj - přesně takovou jsem potřebovala na večerní přednášky!/variace zelených čajů - aby bylo co do té termosky dát :)/Pantene - šampon na vlasy/příbory - praktický ježíšek/

Letos jsem oslavila všeho všudy troje Vánoce, a tak není divu, že se sešlo i tolik překrásných dárečků. Nadělovala mi tradičně jak moje rodina tak přítelova. Rozhodla jsem se proto všechny, více či méně pečlivě, zdokumentovat, aby ani vám na blogu nic neuteklo. Jak moje vánoce probíhali vám podrobněji napíšu v článku o Štědrém dnu, do té doby si alespoň můžete prohlédnout, jak ke mně byl ježíšek Štědrý.

Co jste letos pod stromečkem našli vy?
/dirář na nadcházející rok - konečně si můžu zapsat datumy všech zkoušek/denní krém na obličej - Oriflame/mýdlo v nejroztomilejším obalu a deodorant Nivea/
/šátek/teplé ponožky - bez ponožek pod stromečkem by to nebyly vánoce :D/čokoládové bonbony - mňamy/vanilková svíčka z ikey a další svíčka/
/černé punčochy - ježíšek ví co potřebuju/kožené rukavice/skládací taška na nákup/
/lístek na Fantoma opery - to bude rodinná dámská jízda :)/
/a to nejlepší nakonec - dárek od mého muže - stativ a k němu čistící pero na objektiv to jsem zapomněla vyfotit/

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.