{diy} Balení vánočních dárků

Leave a Comment
 Letos jsem se rozhodla pojmout balení vánočních dárků jednoduše a minimalisticky. Ale jelikož mi štěstí nepřálo dopadlo to nakonec trochu jinak. V Kiku jsem si koupila jednododuchý zlatý balicí papír. V plánu bylo balit do stříbrného, co mi zbyl z minulého roku, do zlatého a přikoupit barevné pentle, které jednolité barvy osvěží.

Koupený papír se mi nakonec podařilo cestou z Prahy domů ztratit, a tak jsem na poslední chvíli koupila papír stříbrný. Doma se pak ze stříbrného papíru vyklubala průhledná folie. To se může stát snad jenom mě, no řekněte :D. Nakonec jsem se musela spokojit se zbytkem stříbrného balicícho papíru z posledních vánoc a vypůjčit si papír od mamky, která měla naštěstí dostatečné zásoby. Dárky jsem převázala nádhernou červenou stužkou, zlatou a bílou se zlatými hvězdami. Nakonec to zase tak hrozně nedopadlo, to už každopádně můžete posoudit sami.

Jak letos dárky balíte vy? Balíte do klasických papírů s vánočními motivy nebo máte vlastní styl?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.