{beauty} Everyday make-up routine

2 comments
 

Krásné úterý vám přeji. Dnes vám velmi vyjímečně píši z vlaku, protože České dráhy a wifi to je opravdu vyjímečná událost. Napadlo mě, že jsem v poslední době dělala poměrně netradičně dost postů o líčení, ale přitom jsem vám ještě neukázala to úplně nejzákladnější líčení. Tedy to, ve kterém běžně chodím. Rozhodla jsem se to proto napravit, a nafotit klasický everyday make-up routine.


Jak už jsem se dříve zmiňovala ráno jsem schopná připravit se za 25 min. i se snídaní, takže na nějaké zdlouhavé líčící procesy nemám čas a poránu ani náladu. Základem je pro mě, jako vždy, sjednocená pleť, upravené obočí a rozjasnění. Toho se snažím docílit pomocí dvou světlých stínů, které používám zároveň jako rozjasňovač na tváře. Co se týče očí, zůstávám věrná klasice, což znamená světlý bílý stín do vnitřního koutku oka, na  zbytek světlý béžovo-zlatý sítn. Nakonec řasenka a bezbarvý lesk. Samozřejmě někdy mám chuť i na výraznější nebo zajímavější líčení, ale nejčastěji se ráno líčím právě takto jednoduše. To je pro dnešek vše loučím se s vámi a přeji vám krásný den, protože zatím to za oknem vypadá velmi nadějně.



2 komentáře:

  1. Mít pleť jako ty, tak snad nepoužívám vůbec nic :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee to jsi milá :D u mě se to tak střídá, někdy jsem spokojená, ale někdy to teda zase stojí za to! :D

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.