{beauty} Jednoduché účesy s čelenkou

3 comments

Pro změnu se dnes budeme věnovat vlasům, a to konkrétně účesům. Přiznám se, bez mučení, účesy nejsou moje nejsilnější parketa. Možná právě proto, je blog vhodnou záminkou, nějaké si vyzkoušet a natrénovat. Po dlouhém rozmýšlení, jsem se konečně rozhodla pořídit si kontaktní čočky (o tom třeba jindy), a díky tomu, že konečně nemusím nosit brýle, mi nic nebrání v tom začít nosit čelenky. Čelenky se mi strašně líbí, možná právě proto, že s brýlemi na obličeji, nevypadaly dobře, a jak známo zakázané ovoce chutná nejlépe. Když už mi tedy nic nestojí v cestě nosit je, účesy právě s čelenkou, byly jasná volba. Zvolila jsem jen pár jednoduchých, řekla bych až základních, možností, jak nosit čelenku. Výhodou těchto účesů je, že je zvládne každý a zaberou jen pár minut. Já jsem z těch lidí, co si ráno raději přispí, i kdyby jen o pět minut, déle, a jsem pak schopná být za 25 minut připravená i se snídaní a cestou na zastávku! Proto většinou nechávám vlasy jen tak rozpuštěné nebo vyčesané v culíku.


Vysoko vyčesaný culík

Mým prvním tipem je vysoko vyčesaný culík, který čelenka alespoň oživí. Ideální volba pro lenochy, co vstávají na poslední chvíli jako já.


Spletený copánek na stranu

Ani druhý účes není o moc složitější. Vlasy jsem nedbale spletla na stranu do klasického copánku. Je dobré copánek zagumičkovat nějakou nenápadnou tenkou gumičkou, nejlépe v barvě vlasů a konce čelenky "schovat" do vlasů, aby nevykukovaly.


Nízko posazený culík

Dalším mým tipem je jen nízko vyčesaný culík. Dobře vypadá, i když vlasy vzadu za čelenkou natupírujete a uděláte takovou jakoby "bouli" nad culíkem - to mně napadlo až po focení (obejdeme se i bez obrázku)


Nedbale vyčesaný drdol

Posledním účesem je nedbale vyčesaný drdol. Vlasy jsem jednoduše vyčesala dohora a párkrát omotala gumičkou, tak aby drdol vypadal trochu rozcuchaně.

A jaký účes nejčastěji nosíte vy? Potrpíte si ráno na česání pěkných účesů nebo si raději přispíte?

3 komentáře:

  1. aký pekný a veľmi zaujímavý článok! :).
    tá čelenka je naozaj krásna a decentná!
    a najviac sa mi na tebe páči vysoko položený culík! ten ti pristane najviac!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.