{beauty} Svěží jarní líčení

Leave a Comment

Krásný den vám všem. Přesto, že jaro ještě ani zdaleka neklepe na dveře, rozhodla jsem se, vytvořit svěží jarní look. Toho jsem se snažila docílit zelenou linkou od Maybelline. Linka je úžasně pigmentovaná, má krásnou sytou barvu, dobře se nanáší a má perfektní výdrž. Mě samotnou překvapilo, jak moc jsem s ní byla spokojená, ale je pravda, že dle mého subjektivního hodnocení, nepatří zrovna mezi ty nejlacinější drogerkové produkty. Pro kompletní info tahle tužka stála kolem 170 Kč, což je celkem dost, když ještě vezmu v úvahu, že při líčení docela rychle ubývá. Každopádně jsem z ní nadšená tak jako tak.


 Oči jsem líčila stříbrným a šedým stínem z paletky značky s.he, se kterou jsem také velmi spokojená. Klasicky jsem do vnitřního koutku použila světlejší stříbrný stín a naopak do vnějšího koutku tmavší šedý stín. Udělala jsem horní i spodní zelenou linku, nalíčila řasy a rty obtáhla poměrně přirozenou barvou rtěnky stejné značky. Na jaře a v létě se určitě chystám využívat více barev a dobrým tipem může být právě samostatná barevná linka, která je rychle hotová a zároveň líčení pěkně oživí. Doufám, že se vám líčení bude líbit a případně omluvíte všechny nedokonalosti. Zatím se pořád ještě učím a v technikách líčení mám hodně co dohánět. Mějte pěkný den a já se těším u dalšího článku.

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.