{beauty} Fialové líčení s černou linkou

1 comment

Krásnou neděli vám přeji. Venku se opět pěkně mračí, no já se i tak neúnavně piřpravuji a těším na jaro. Proto jsem si pro vás i dnes připravila líčení ve svěžích jarních barávách - tentokrát ve fialové. Hned na úvod si musím postěžovat. Tentokrát se mi opravdu nedařilo, nemohla jsem najít správné světlo, správný úhel focení a při líčení mi stíny opadávaly okolo očí, takže jsem byla naštvaná. Proto pro vás tentokrát ani nemám nafocený postup. Budete si tedy muset vystačit se slovním popisem, i tak doufám, že se vám líčení bude líbit.


Jako obvykle jsem začala sjednotěním pleti pomocí make-upu, zapudrováním a nanesením tvářenky. Samozřejmě jsem i upravila obočí. Hned potom jsem se vrhla na stínování očí. Nejprve jsem do vnitřního koutku oka nanesla bílý stín, na střed pohyblivého víčka jsem nanesla fialový stín z paletky od Alverede (viz.obrázek nahoře vpravo). Další fialový stín od Loreálu jsem nanesla do vnějšího koutku oka a oba zmiňované stíny jsem rozblendila. Pomocí tužky na oči jsem vytvořila poměrně výraznou horní černou linku a pomocí fialového stínu dolní linku. Nakonec jsem jako obvykle použila řasenku a na rty nanesla trochu bezbarvého lesku.


Použité produkty: make-up Rimmel 100 Ivory, pudr Dermacol, paletka fialových očních stínů Alverde, fialový oční stín Loreál, tvářenka Maybelline New York 57 peach, řasenka  Maybelline New York lash sensational, lesk na rty.

1 komentář:

  1. Linka vypadá moc zajímavě, obzvlášť, když máš otevřené oči. Barva stínů se mi také moc líbí :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.