{tip} Jak oživit outfit

Leave a Comment
 

Krásný den vám přeji, dnes mě napadlo, připravit si pro vás pár jednoduchých tipů, jak zaručeně oživit i nudný outfit. Jak známo v jednoduchosti je krása a někdy i zajímavý detail může outfit pozvednou o úroveň výš. Vybrala jsem, proto pár detailů, které se konkrétně líbí mně.

 Jedním z nich jsou například barevné brýle, o kterých jsem se tady na blogu už určitě zmiňovala. Líbí se mi ladění stejné barvy brýlí s dominantním kusem outfitu, ale i nesourodé barevné ladění. Konečně jsem si místo dioptrických brýlí pořídila kontaktní čočky, a tak doufám, že se mi na léto podaří ulovit pár krásných kousků barevných brýlí!


Dalším deitalem, který může oživit outfit je zajímavá manikůra. V poslední době mám dost polámané nehty, a proto ani nemám náladu na to si je lakovat. Každopádně se hodlám polepšit a opět věnovat svým nehtům příkladnou péči. Do budoucna si snad i pořídím nějaké ty gel laky, které se dají použít i bez led lampy, protože to věčné přelakovávání je někdy trochu otrava.


Jedním z nejlepších ženských fíglů jsou jak známo rudé rty. Ale v případě oživení outfitu, nemusí být rty jen rudé, myslím, že jakákoli pěkná barvička na rtech dodá ženě trochu té jiskry. Pokud jde o celkový vzhled, dobrý make-up dokáže udělat divy, o tom už se téměř každá žena přesvědčila. Je škoda, že v českých luzích a hájích se barevné rtěnky tolik nepoužívají, nebo alespoň já mám ten pocit. Co myslíte?


Předposledním tipem jsou doplňky. Ať už v podobě klasické jako náramky, prstýnky, hodinky, naušnice případně náhrdelníky, tak i šperky do vlasů jako například čelenky anebo novodobější earcuffy. Každý šperk nebo jen bižuterie může outfit příjemně doplnit nebo oživit. Já osobně jsem si prošla, řekla bych takovými třemi obdobími. Nejprve (to jsem ještě nenosila dioptrické brýle) jsem zbožňovala čelenky do vlasů, to bylo ještě někdy na základce. Potom jsem přešla k naušnicím, a dokázala jsem vytvořit poměrně rozrostlou sbírku. A naposledy jsem se zamilovala do masivních náhrdelníků, tak jsem zvědavá na co se zaměřím příště. Momentálně moje láska k nim stále ještě přetrává.


Úplně poslední věcí, o které bych se chtěla zmínit jsou překvapivě vlasy. Jak známo vlasy jsou koruna krásy a ženskou krásu podtrhují. Vlasy mohou outfit oživit v podobě nějakého pěkného účesu anebo například barvy. Já mám raději přirozenost, ale někdy není k zahození ani pořádná divočina.


 A to je taky poslední úkol pro vás. Schválně zkuste hádat, na kterou barvu z obrázku se chystám? Bude to přirozené ombre, bláznivě modrá, platinová blond anebo růžová? Těším se na vaše tipy!

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.