{blog} Sociální sítě a já

Leave a Comment

Instagram je věc, kterou už dnes asi většina "mladých" lidí zná. Já jsem se na instagram přidala teprve nedávno, když jsem si konečně pořídila nový telefon a instagramu jsem okamžitě propadla. Líbí se mi, že můžu přidávat obrázky kdykoli a kdekoli, ačkoli ne tak úplně, protože mám v mobilu jen omezený internet, který mi většinou fungujou jen pár dní na začátku měsíce. Každopádně si na mobil můžu kdykoli něco vyfotit a na instagram to potom přidat doma, kde už mám k dispozici wifi. Je to pohodlné, především, když chci vyfotit jen nějakou drobnost a nemusím kvůli tomu nosit foťák. Celkově se mi myšlenka instagramu líbí. Je fajn moci zmapovat chvíle nebo drobnosti v našem životě, ačkoli nejsou moc slavnostní nebo důležité a později se k nim pomocí fotek vrátit. Na druhou stranu si ráda prohlížím profily ostatních, hlavně blogerek. A přiznejme si to, asi každý z nás má v sobě alespoň kousek stalkera a líbí se nám sledovat drobnosti ze života lidí, kteří nás zajímají. Bohužel se teď můj telefon chystá už potřetí na reklamaci, tudíž v nejbližších týdnech asi nebudu na instagramu aktivní, ale hned jak problém vyřeším, budu zpátky. Pokud se na můj profil budete chtít podívat nebo mě sledovat, najdete mě pod přezdívkou @veronicas.style. A stejně tak budu ráda, když mi i vy, necháte v komentářích svoje přezdívky ať mám koho stalkovat (dělám si srandu, ale jen trochu).






Další platformou, kterou jsem se nedávno rozhodla používat je facebook. Samozřejmě nemám na mysli ten k osobním účelům, ale jako doplněk k blogu. Zatím na facebooku nejsem moc aktivní, protože mi připadá hloupé psát sama pro sebe. Původně jsem myslela, že budu na facebook přidávat různé postřehy, ale jak již bylo řečeno, psát sama pro sebe moc nemá smysl. Takže uvidím jestli ho budu dál udržovat, anebo ho později smažu. Prozatím mě tedy na facebooku ještě najdete.


Jaký je váš názor na sociální sítě??

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.