{beauty} Valentýnský look

Leave a Comment
 

Hezké sobotní odpoledne, jak si užíváte dnešní Valentýnský den? Já se přiznám Valentýna nikdy neslavím a vlastně ho nemám ráda. Přesto jsem ho využila jako záminku pro tematické líčení, které samozřejmě můžete využít nejenom dnes, ale kdykoli jindy třeba na party, rande, ples nebo podobně. Líčení je jednoduché a nezabere vám ani tolik času. Rudé rty a kouřové stíny jsou klasika, která nikdy nevyjde z módy, proto doufám, že se vám v mém provedení bude líbit. A teď už jdeme na to.

(můj valentýnský look z roku 2013 najdete tady)


Nejdřív ze všeho jsem na celou tvář rozetřela denní krém, aby byla pleť hydratovaná a make-up se dobře roztíral. Hned potom jsem použila, na kruhy pod očima a červená mista hlavně kolem nosu, korektor a na celou tvář pečlivě rozetřela make-up. Nakonec jsem vše zapudrovala, upravila si obočí a na lícní kosti nanesla tvářenku.


Na řadu přichází oči. Nejprve jsem do vnitřního koutku oka nanesla bílý stín, do středu očního víčka šedý stín a nakonec černý stín. Poté bylo vše třeba pečlivě rozblendit, aby nebyly vidět ostré přechody. Na spodní linku jsem použila šedý stín. Při nanášení stínů si počínejte opatrně, protože stíny rády opadávají na tvář, takže je případně potřeba znovu poupravit make-up pod očima.


 Abych očím dodala dramatický look udělala jsem horní tenkou černou linku a nakonec použila řasenku. Pomyslnou třešničkou na dortu jsou rudé rty. Všechny použité produkty můžete vidět níže a můžu vám prozradit, že rozhodně nezruinují vaší peněženku, ale zároveň dobře poslouží. Pokud byste měli nějaké otázky neváhejte se mě zeptat. Já se teď půjdu dívat na Zoufalé manželky a dál bude vesele ignorovat Valentýn.

A co vy slavíte nebo ingnorujete Valentýn?

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.