{how to wear} Black colour

Leave a Comment

Hezké pondělní odpoledne, doufám, že pro vás pondělí není utrpením a vysoškoláci vy už máte zkoušky úspěšně za sebou. Dnes bych se opět ráda věnovala mé oblíbené rubrice a tentokrát se podíváme na to, jak nosit černou barvu, protože ani černá nemusí vypadat nudně. Naopak s vhodně zvolenými doplňky může působit černá barva luxusně. Mně se například moc líbí v kombinaci s doplňky se zvířecími vzory, ačkoli jinak zvířecí vzory vůbec nemusím. K dokonalosti stačí jen malé psaníčko nebo třeba lodičky se zvířecím vzorem. Skvělá je i kombinace černé se zlatou. V případě černé barvy hraje prim minimalismus, takže ani se šperky ve zlaté barvě bych to nepřeháněla. A co se mi opravdu hodně líbí, tak to jsou celočerné outfity s jediným výrazným doplňkem, kterým jsou brýle s barevnými skly - takové tu na obrázcích nikde nemám, ale když se podíváte např. na lookbook.nu určitě takové snadno  najdete. Mně naposledy uchvátila tato blogerka, která černou barvu opravdu umí nosit, určitě k ní mrkněte a dejte mi vědět, jak se vám její styl líbí?! Mně jednoznačně okouzlila.

0 komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!

Značka kosmetiky

© ALL RIGHTS RESERVED. Používá technologii služby Blogger.